Grafik

Opis zajęć

METAFIT

30 min maksymalnego wysiłku, trening interwałowy o wysokiej intensywności, który przyśpiesza przemianę materii nawet do 24 h po treningu, szybkie spalanie tłuszczu zapewni tzw. efekt Afterburn-czyli spalanie kalorii po wysiłku. Poprawia sprawność, mobilność a także buduje mięśnie.

AKTYWNY PORANEK

Trening wzmacniający z elementami treningu cardio. Na jednej sesji treningowej do ćwiczeń angażowane jest całe ciało. Zajęcia zwiększające zdolności organizmu do wysiłku.

INTERWAŁ

Intensywny trening, który poprzedza krótka rozgrzewka. Polega na wykonaniu 6 ćwiczeń (każde po 45 sek.) z 15 sekundowymi przerwami w 3 obwodach. Dzięki wysokiej intensywności poprawisz swoją sprawność, wytrzymałość, siłę oraz sylwetkę.

STRETCHING

Rodzaj zajęć polecanych osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji-na przykład pracującym przy komputerze. Są to zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów, co prowadzi do wysmuklenia sylwetki.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia o charakterze prozdrowotnym, polecane osobom borykającym się z ciągłymi bólami kręgosłupa wynikającymi z przeciążeń, z którymi mamy kontakt w życiu codziennym. Zachęcamy również, aby przyjść na zajęcia profilaktycznie-wpływające na wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych. Dotyczy to przede wszystkim osób mających charakter pracy: stojący, siedzący, w przodopochyleniu.
Zdrowy Kręgosłup to zestaw ćwiczeń mobilizujących, stabilizujących, rozciągających mięśnie przykręgosłupowe oraz struktury ścięgniste i więzadłowe.

STRETCH & RELAKS

Presja czasu, gonitwa myśli, wiele spraw do załatwienia powodują stan ciągłego napięcia.
Warto zadbać o własne ciało i umysł. Techniki relaksacyjne pomagają świadomie pracować nad redukcją stresu negatywnego, rozluźnić ciało, wyciszyć się między innymi poprzez ćwiczenia oddechowe i wizualizację.
*na zajęcia należy wziąć ze sobą coś ciepłego

SUPER SPALANIE

Trening aerobowy, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń cardio, następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić swoje ciało.

FITMAMA I BOBAS

Zajęcia przygotowane z myślą o młodych mamach, które chcą wrócić do formy po okresie ciąży, a jednocześnie nie chcą się rozstawać ze swoim maluszkiem. Ćwiczenia ukierunkowane na wzmocnienie i uelastycznienie mięśni,
utratę zbędnych kilogramów, a także poprawienie kondycji. To świetna forma aktywnego spędzania czasu z malutkim dzieckiem, które na zajęciach może bawić się, spać, zawierać znajomości i pomagać mamie w ćwiczeniach jako obciążenie. Zajęcia łączą w sobie elementy różnych form fitness, takich jak: TBC, pilates, fitball, stretching, yoga. Zapraszamy mamy z dziećmi w wieku od 6 tygodnia życia do 1,5 roku życia. Kobiety mogą w nich uczestniczyć od 6-8 tyg. po porodzie fizjologicznym i 12 tyg. po cesarskim cięciu.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia poświęcone wzmocnieniu mięśni brzucha i zmniejszeniu obwodu w talii. Duża dawka ćwiczeń tylko na te mięśnie pozwoli pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz nadać im smukły wygląd. Schemat ćwiczeń mięśni brzucha połączony jest ze stretchingiem całego ciała.

SEXY UDA & RAMIONA

Trening dolnych i górnych partii ciała mający na celu wzmocnienie, wyszczuplenie oraz ujędrnienie. Ćwiczenie ukierunkowane na wysmuklenie sylwetki i nadanie skórze elastyczności. Forma o podwyższonym stopniu intensywności.

TRENING OBWODOWY

Trening w całości poświęcony ćwiczeniom aerobowym na spalanie tkanki tłuszczowej oraz redukcji cellulitu. Lekcja zbudowana na bazie dużej liczby powtórzeń w ramach treningu stacyjnego pozwoli pobudzić mikrokrążenie oraz zmobilizować włókna mięśniowe do pracy.

TBC

Trening wzmacniający z elementami treningu cardio. Na jednej sesji treningowej do ćwiczeń angażowane jest całe ciało. Zajęcia zwiększające zdolności organizmu do wysiłku.

JOGA

Zajęcia oparte na stabilnym fundamencie praktyk Asan wpływające na integrację osobowości na płaszczyźnie psychicznej, emocjonalnej i fizycznej. Zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, działają tonizująco, uspokajająco i energetyzująco na całe ciało.

BODY SHAPE

Ćwiczenia, które służą wzmacnianiu wszystkich partii naszego ciała. Na trening składa się rozgrzewka, ćwiczenia rozciągające i ćwiczenia wzmacniające mięśnie. Ta forma aktywności fizycznej to świetny sposób na kształtowanie sylwetki, spalanie tłuszczu i poprawę kondycji.

PILATES

Trening “dobrego samopoczucia”, ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły oraz równowagi ciała. Ma na celu wzmocnienie aparatu kostno-więzadłowo-stawowego oraz mięśni “centrum” ciała. System perfekcyjnych ćwiczeń stabilizujących i rozciągających pozwala znosi napięcia i przykurcze mięśniowe.

POWER PILATES

to zajęcia oparte na klasycznym pilatesie prowadzone z wyższą intensywnością. Ten rodzaj treningu buduje MOCNE, SMUKŁE i ELASTYCZNE CIAŁO, przynosi ulgę dla przeciążonego kręgosłupa, wzmacnia najgłębiej położone mięśnie, poprawia koordynację, świadomość naszego ciała, kształtuje prawidłową postawę. Ćwiczenia opierają się na kontrolowanych, precyzyjnych i płynnych ruchach połączonych z oddechem, który nadaje rytm. Efektywne oddychanie podczas treningu Pilates przyczynia się do zwiększenia pojemności płuc, poprawia koncentrację umysłu, dodaje elastyczności klatce piersiowej, zwiększa ilość tlenu docierającego do komórek a wyższa intensywność treningu daje zwiększoną liczbę spalonych kalorii 🙂

CELLU STOP

Ćwiczenie kształtujące, mające na celu wyrzeźbienie sylwetki i nadanie mięśniom smukłego wyglądu. Trening wytrzymałościowo-siłowy.

ABT

Abdominal, Buttocks, Thighs (brzuch, pośladki, uda) – zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała i spalanie tkanki tłuszczowej. Prowadzone są w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda poprzedzone są rozgrzewką, a kończą się 5 min. stretchingiem. Zajęcia prowadzone mogą być z wykorzystaniem stepu, gum, piłek itp. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

TABATA

Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest “skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń.

ZUMBA

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Kształtuje piękna sylwetkę, poprawia kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywają do zabawy. Zumba łączy w sobie dynamiczna i ekscytująca kombinację rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist… i wiele innych.

ALTRA KIDS - ZAJĘCIA DLA DZIECI

Zajęcia dla dzieci w wieku od 4 do 6/7 lat.
Zajęcia ogólnorozwojowe, które mają na celu podnoszenie sprawności fizycznej i koordynacji ruchowej naszych maluchów. Zajęcia z elementami gimnastyki oraz gier i zabaw dzięki, którym dzieciaki dzięki rozwijają wytrzymałość, zręczność oraz kształtują swoją osobowość.