Fitness

W trosce o Wasze bezpieczeństwo zatrudniliśmy wysoce wykwalifikowaną kadrę instruktorską, która zapewni Wam miłą i fachową opiekę podczas pobytu w naszym klubie.

Zajęcia fitness odbywają się w klimatyzowanej sali, wyposażonej w nowoczesne, profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie. Posiadamy specjalistyczną podłogę, która znakomicie amortyzuje wstrząsy i ogranicza obciążenie stawów. Nasza sala wyposażona jest w pełni profesjonalny sprzęt fitness. Do Państwa dyspozycji oddajemy: hantle, sztangi, double tube, over balle, body balle i szereg innych przyborów i urządzeń.

W trosce o Wasze bezpieczeństwo zatrudniliśmy wysoce wykwalifikowaną kadrę instruktorską, która zapewni Wam miłą i fachową opiekę podczas pobytu w naszym klubie.

Oferujemy Państwu szeroki wachlarz ćwiczeń: zajęcia o małej intensywności, średniej, a także zajęcia o większej intensywności w przypadku problemu z wyborem zajęć zapraszamy do kontaktu z recepcją klubu.

W przypadku kontuzji i urazów nasza kadra wskaże i przybliży najlepsze zajęcia prozdrowotne.
Oferujemy również zajęcia dla mam, które przychodząc wraz ze swoimi pociechami mogą jednocześnie zadbać o swoją formę, podczas gdy ich maluchy pod opieką doświadczonej opiekunki miło będą spędzać czas.

Opis zajęć

SUPER SPALANIE

Trening aerobowy, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń cardio, następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić swoje ciało.

FITMAMA I BOBAS

Zajęcia przygotowane z myślą o młodych mamach, które chcą wrócić do formy po okresie ciąży, a jednocześnie nie chcą się rozstawać ze swoim maluszkiem. Ćwiczenia ukierunkowane na wzmocnienie i uelastycznienie mięśni,
utratę zbędnych kilogramów, a także poprawienie kondycji. To świetna forma aktywnego spędzania czasu z malutkim dzieckiem, które na zajęciach może bawić się, spać, zawierać znajomości i pomagać mamie w ćwiczeniach jako obciążenie. Zajęcia łączą w sobie elementy różnych form fitness, takich jak: TBC, pilates, fitball, stretching, yoga. Zapraszamy mamy z dziećmi w wieku od 6 tygodnia życia do 1,5 roku życia. Kobiety mogą w nich uczestniczyć od 6-8 tyg. po porodzie fizjologicznym i 12 tyg. po cesarskim cięciu.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia poświęcone wzmocnieniu mięśni brzucha i zmniejszeniu obwodu w talii. Duża dawka ćwiczeń tylko na te mięśnie pozwoli pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz nadać im smukły wygląd. Schemat ćwiczeń mięśni brzucha połączony jest ze stretchingiem całego ciała.

SEXY UDA & RAMIONA

Trening dolnych i górnych partii ciała mający na celu wzmocnienie, wyszczuplenie oraz ujędrnienie. Ćwiczenie ukierunkowane na wysmuklenie sylwetki i nadanie skórze elastyczności. Forma o podwyższonym stopniu intensywności.

TRENING OBWODOWY

Trening w całości poświęcony ćwiczeniom aerobowym na spalanie tkanki tłuszczowej oraz redukcji cellulitu. Lekcja zbudowana na bazie dużej liczby powtórzeń w ramach treningu stacyjnego pozwoli pobudzić mikrokrążenie oraz zmobilizować włókna mięśniowe do pracy.

TBC

Trening wzmacniający z elementami treningu cardio. Na jednej sesji treningowej do ćwiczeń angażowane jest całe ciało. Zajęcia zwiększające zdolności organizmu do wysiłku.

JOGA

Zajęcia oparte na stabilnym fundamencie praktyk Asan wpływające na integrację osobowości na płaszczyźnie psychicznej, emocjonalnej i fizycznej. Zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, działają tonizująco, uspokajająco i energetyzująco na całe ciało.

BODY SHAPE

Ćwiczenia, które służą wzmacnianiu wszystkich partii naszego ciała. Na trening składa się rozgrzewka, ćwiczenia rozciągające i ćwiczenia wzmacniające mięśnie. Ta forma aktywności fizycznej to świetny sposób na kształtowanie sylwetki, spalanie tłuszczu i poprawę kondycji.

PILATES

Trening “dobrego samopoczucia”, ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły oraz równowagi ciała. Ma na celu wzmocnienie aparatu kostno-więzadłowo-stawowego oraz mięśni “centrum” ciała. System perfekcyjnych ćwiczeń stabilizujących i rozciągających pozwala znosi napięcia i przykurcze mięśniowe.

CELLU STOP

Ćwiczenie kształtujące, mające na celu wyrzeźbienie sylwetki i nadanie mięśniom smukłego wyglądu. Trening wytrzymałościowo-siłowy.

ABT

Abdominal, Buttocks, Thighs (brzuch, pośladki, uda) – zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała i spalanie tkanki tłuszczowej. Prowadzone są w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda poprzedzone są rozgrzewką, a kończą się 5 min. stretchingiem. Zajęcia prowadzone mogą być z wykorzystaniem stepu, gum, piłek itp. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

TABATA

Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest “skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń.

ZUMBA

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Kształtuje piękna sylwetkę, poprawia kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywają do zabawy. Zumba łączy w sobie dynamiczna i ekscytująca kombinację rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist… i wiele innych.